You don´t really care for music

Heej !!! Idag har jag varit med Elina och Julia hela dan. Klara var med oss också en lite stund :)
Sen for vi och åt pizza, riktigt gott var de me. Sen for vi faktiskt och var lite på dagis !!! Sen har vi bara läjda oss hos Elina och mig.
I morgon skolan, men skönt att man bara går tre dagar i veckan då! det är ett stort +   :)
Sen idag är det bara 2 hela veckor tills vi far till Turkiet :)
LÄngtar gode mycke !! Där lär det SOOOOOL och bad, det gillar vi !!!
Nu sitter familjen och ser hockey !! Tror faktiskt att Sverige leder.Jag sitter typ bakom tvn.Eller på sidan och jag orkar inte kolla vad ställningen är så jag frågar mamma.
- Vad är ställningen mamma ?
-2-0 till Sverige !!
Det var ju jätte bra :) jag hade visst missat ett helt mål !! Så knasigt !!!

Snacka om ett konstigt inlägg !! Men det bjuder ja på ;) 

                      glömde säga att vi såg forboll idag också ;) 

                                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0