Söndag

Nu var de ett bra tag sen jag skrev, som Amanda sa hon ska ju utomland och då blir de bara jag som skriver ska FÖRSÖKA skriva varje dag:) Men annars i veckan har en inte hänt så mycke

I onsdags: Var jag Amanda och Elina ute och tog kort (bilder kommer)
Och i torsdags: Var jag med Amanda (bilder kommer på de med)
Fredags: Hade vi ju match som amanda skrev och de blev 1-1, sen på kvällen var jag Elina och Klara på discot de var inte de roligaste typ inge folk var där.
Och igår: Så hade pappas sida syskon träff (kommer nån bild på de med)
Idag vet jag inte vad jag ska göra jag skulle vara med Amanda men nyss då jag ringde var hon hos sin faster men kanske blir och vara med henne sen:)

Bilderna från i onsdags:)


Amanda och Elina <3




Ammis:)


Elli:)


De här är jag just nu  

FÖR JAG LA UPP BILDERNA NYSS FRÅN DOM ANDRA DAGARNA PÅ DATORN MEN DOM ÄR INTE DÄR OCH JAG RADERADE DOM FRÅN KAMERAN ÅÅÅÅH.. HEEEJDÅ




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0