Bilderna får tala för sig själv

längesen? - Jaa, ja vet !!
Men i veckan har det inte hänt nå specielt.Vi hade match i fredags mot gammelstan.Den slutade 1-1.Det var gode bra för i fjol förlorade vi med typ 8-2 ( vet inte säkert )
Sen idag har jag varit på byn med Pappa och Mamma köpte ett par shorts och ett vanligt vitt linne.Även tidningar och ett skriv-block som jag ska ha på flyget !!! Den var jag med Elina, Julia&Klara, vi såg fotboll.Senare var jag även då med Klara&Elina. Har även hunnit vara hos Mormor&Morfar och ätit !!

Nu sitter jag här och lyssnar på musik.Sen i kväll blir det ev. att jag och pappa far och kollar efter björnar !!! ( hoppas vi för se nån också)

Sen i morgon Den stora dagen. Då far vi till Turkiet,jag har ALDRIG varit utomlands. Längtar mäst till på måndag då vi är farmme och kan ligga och sola och bada men en glass i handen och tänkar på ni stackare hemma i kalla Sverige !!!! Haha !! 

Så nu är resväskan nästan full, har packat allt utom skor,pengar, mobil+laddare. Jag har säkert glömt nå men det kan man ju hoppas inns där eller så får man klara sig.
Kan ni tänka er ingen skola i 1 vecka. skönt !!!

SÅ det här är nog mitt sista inlägg innan vi far om jag inte hinner snära in ett i morrn.Nu är det bra för Julia att hålla bloggen uppdaterad medans jag är borta .!!! Okej.. det lät som om ja.. jag vet inte va.. men ni fattar !!!











där har ni lite bilder på Turiket. NÄSTAN alla bilder är från där vi ska bo !!!



Men ha så kul !!! För det ska jag ha !! 
                                 
       

                                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0