Tjo :)

Hej de var skit kul hos Ida-Jow, vi somna lite efter fyra:) Men klara somna kring två. Och jag Jossan Elina och Ida-Jow for ut och sprang klockan 3 haha :P Också spela vi typ kort och åkte flygplan vi var nog ganska övertrötta för allt var roligt.
Sen på lördan vakna  vi 10 och då gjorde vi ansiktsmask och inte så mycke mer.
På lörda kväll var jag och fiska nån stans vet inte var, de var med konsum;) Jag fick två stycken fiskar jag är bäst på att fiska:)
Och idag är de morsdag min kära mor fick en tröja av mig jag är snäll javet:) Sen idag ska jag nog och se fotboll :D

 
Bilder från då vi var hos Ida:



'













 
Bilder från då vi fiska:





 Suddig?? :)











'






Nu har jag lagt upp MÅNGA bilder.

Idag kommer Amanda hem :D<3








Kommentarer
Postat av: sherzod/anton

hahahaaahahah :P :D

2010-05-30 @ 13:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0