Roligt med prov, eller hur Ida? :D

De förra inlägget mena jag inte :) Ja mena så här, gu vad kul med PROV de kommer säkert gå JÄTTE bra :) haha ida du fattar iallafall!! :)'

Idag så fick vi tillbaka vårat matte prov jag fick 18/25 inte de bästa men bättre än vad jag brukar få iallafall, och vi hade so prov idag. Sen efter skolan for jag Amanda Jossan och Elina upp på byn vi gick typ på mim och så:)
Ikväll har jag ingenaning om vad jag ska göra kanske blir att vara med Amanda Jossan och Elina:D  Imorgon har vi träningsmatch mot pojkar 96 då måste vi vinna :)

Vet ni... Jag har godislöfte chipslöfte och fikalöfte... Men då kanske man får bort nått kilo till sommar :D

Nu ska jag gå och se OTH hejdå

Kommentarer
Postat av: ida:)

Haha, de är bra julia:D

2010-05-07 @ 14:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0