Jag tror att jag blir galen snart!! :S

Jag HATAR prov jag är hur nervös före usch fy och blä!!! Imorgon har vi matte prov men jag känner mig ändå ganska säker på de. Men de värsta med de är att dom tre sista talen ger tre poäng för varje och dom brukar vara gode svåra så om man inte klarar dom så har man tappat 9 poäng:(:( Men men de är väl bara att göra sitt bästa de. Och på torsdag har vi so prov och svenska inlämning svenskan har jag gjort så de är klart men SON ska vi läsa 18 sidor och våran lärare tror att de går få in i skallen?? :O Man kan ju hoppas att man klarar de iaf om jag inte säger nå om de i bloggen så kanske de inte var så mycke att skryta om... :P

Nu ska jag sluta klaga.. Idag hade vi föräldrar möte inför tyskland då vi ska till berlin :) JAG LÄNGTAR fast de är två år dit..  Men nu ska jag gå och kolla igenom matten en sista gång! Hejdå ha de bra hoppas inte ni är lite ARG som jag är inför prov, hehe <3


Kommentarer
Postat av: ida:)

Men julia, hur var de med vårat löfte??:) haha;)

2010-05-06 @ 14:16:20
Postat av: julia

Sv: Oj, juste :D

2010-05-06 @ 15:31:36
Postat av: sherzod/anton

vilken löfte??:):D :P

2010-05-15 @ 10:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0