I hate myself for loving you

Som Julia skev här neden så vart det en tråkig fotbollsmatch. Många skadade och så... Men har ingen aning om vad ställningen blev för vi körde på 0-0 men ja det vart kanske 8-0 till killarna ???
.......................................................................
Jag har inte blogga nå i veckan för jag har inte haft tid. Har haft 2 prov i veckan. Jag kan bara säga att jag hatar matteprov. Men de menar jag att det gick dåligt. So-provet har vi inte fått tillbaka.
....................................................................
Ikväll har vi haft "kalas" pappa fyller hela 38 år idag !! Så grattis till han !
.....................................................................
Imorgon ska jag och Julia å se när Ida har gympatävling !!!
................................................................
Hörs,

                                            

Kommentarer
Postat av: erica

kan du göra header? :)

2010-05-08 @ 19:05:18
URL: http://ericalundberg.blogg.se/
Postat av: erica

okej...

2010-05-09 @ 16:10:03
URL: http://ericalundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0