hon har en cykel, en cykel som har damp ...

Idag då vi ( jag,Julia och Elina ) skulle cykla till Älvåkra andra gången tänkte vi ta en väg som är lerig och geggig. Så jag cyklade först sen Elina sen Julia och i först nerförsbacken så stappade julia för hennes kedja for typ två varv runt ??? Så hon stannade mitt i leran, sen jag som höll på dö av skratt ( dom andra me, men inte lika mycket)!!!  Så då gick vi till Elina så fick hennes pappa leka cykeldocktor !! Han var en bra docktor för cykeln blev frisk !!!!
Nu har jag säker glömt nå eller sakt nå som inte riktigt hände, men det var inte långt i från så här det var ;)

Nu har ni fått höra om insidenten så nu är det färdigt bloggat för mig idag !!!
 som hjälpte


hejs,                          
                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0