everybody needs inspiration

hej, idag har jag varit på breddläger med fotbollen, gode varmt var de 30 grader .Men de gilla vi, snart sommar på riktigt !!!
Sen så tolkade jag och Alexander bakom fyrhjulingen med bob,bobbykar ( eller heter de så ? Och en plast traktor !!!
Det var skit kul !!!
Sen for jag på älvåkra och där var jag, Julia, Elina,Michaela,Elsa och Madde .
Och om nån av er läser det härså .. Jag tog mig över planen !!!! Utan att skrika, få en boll i mig, eller skrika !! Haha.
I morgon skolan men känns ändå ganska ok, för är ju bara i veckan sen ledig EN HEL vecka .Men visst klart det skulle vara skönt med lov redan nu . Men bara 1 vecka kvar, sen sitter jag på flyget till Turkiet !!!! GILLA !!

Som Julia skrev så vart de att vara här och grilla sen fara till Elin och sova !!! Gode kul :) 
hörs,

                                 

Kommentarer
Postat av: julia

Haha så bra att du tog dig över trodde aldrig du skulle komma dig hem haha:)

2010-05-16 @ 22:15:10
Postat av: Amanda

är man bäst så är man !!! Visst ????

2010-05-17 @ 21:06:42
Postat av: julia

Så klart:D<3

2010-05-17 @ 21:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0