Don´t wanna be all by myself

hej, idag i skolan hade jag ett prov och även utvecklingssamtal. Så skolan har inte varit så speciel.Men nu när jag kom hem från skolan satte jag mig och så mitt kära OTH, jag har bara ett avsnitt kvar på säsong 4, så snacka att det är bra !! Det var nästan så att man ville gråta lite grann !!!
Jag vill att det ska vara med än 7 säsonger. Vad händer sen?? Ska de bara ta slut ??? Hur ska dom kunna lägga ner en serie ???  Jag är sur.
Men det är inget jag kan göra nå åt, men säg nån som inte vill att det ska komma fler säsonger  ???????????

Nu är jag mitt glada jag igen !!!
I kväll vet jag inte var som kommer hända , riktigt !! Om nån vill hitta på nå, så säg till ;)

Föresten vet ni vad jag ska äta idag ??? .... Joo, PALT !!!!

Blev lite udda inlägg, men skit samma.
hejs,


   Jag vill ha fler säsonger. 
 

                                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0