Sommarlov....

igår efter examen var var tjejer med varan :)  Vi började på byn, blev upp lurade till ett ställe, sen byn och kolla.Där var de inge så då for vi hem till Elina och grilla :) Fast det hände saker där emellan !!!
Sen idag väkte pappa mig kl.11 så då efter ett tag for vi till Lindströms och jag var ju då såklart med Julia !!! Vi for en sväng på byn sen och tog kort.
Har även hunnit med att vara med Clara.,hon och pappa for och cykla.
Nu sitter jag här hemma och är sur.Om det inte kommer nån säsong 8 i OTH kommer jag,  ja jag vet inte vad jag kommer göra men arg kommer ja va






Skulle lägga upp en till bild, men det gick inte .


Kommentarer
Postat av: sherzod/anton

haha julia håller på att somna :P

2010-06-12 @ 19:33:51
Postat av: Amanda

haha :) hon kanske var lite trött !!!

2010-06-12 @ 23:09:40
Postat av: julia

Amanda snygg bild då?? :)

2010-06-14 @ 20:40:19
Postat av: Amanda

haha !!! Men det var MIN bild.Jag hade inte kopat, eller lånat från dig (:



Framsteg eller hur ??????

2010-06-14 @ 21:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0