Fiske"resa"

dålig uppdatering, vet vet :)  Men i allafall så har det inte hänt så mycket här !
Men i går så följde jag och julia med pappa,janne och alle och for opp för älven och fiska  !!!skaskriva kort om de rolia :) :

De börja med att vi var tvungen gå över älven ( var kanske bara en halv meter djupt) Jag och Julia var dom som inte hade stövlar på oss.Så då tog janne julia och började bära hon över, men nästa framme vart de lite för djupt så dom vände till bax !!! haha, men när alla var över började vi fiska !!! Julia fick en fisk tror den var ganska liten :) sen då fick jag ett napp så jag skrek "hjälp jag har en fisk" janne börjar komma mot mig och då tror jag den har släpt, men nej så fel jag hade " NEJ ! den är kvar " ropade jag och då hoppade den uppochner i vattnet. Men då den var nära land gissa vad som händer ? - Joo, den låsnar :(
sen for vi till ett annat ställe och dåär fick jag 2 napp men dom släpte också !!!
Men då vi skulle fara vevade jag ner rutan och ropade till 2 andra kille " hoppas ni får fisk " ( vet inte exakt vad ja sa, men typ så ! ) vad tror ni inte pappa börjag göra då  han börjar backa ner till dom.Hahas men han vändea då vi är kanske nära. Men då vi körde över bron så tutade vi på dom, dom måst ha tror att vi var knäppa eller nå :) hehe
.........................................................................
ojj, vart ett litet konstigt inlägg !!!
glömde att skriva att jag och Jullan bada med kläder på. Och guu va strömt de va, jag höll på att flyta med lite men tur julia har långa armar och to fast mig :) haha



Blir nog att fara och bara i dag vet inte vars men ... :)
 nu ska jag gå :)

Vet det vart ett konstigt inlägg men det var en jäkligt kul fiske resa :) måste göras om !!!!


Visst då Jullan ? :)





Kommentarer
Postat av: Julia

Joo, de måste göras om! ;D;D;D

2010-07-13 @ 23:02:25
Postat av: Anonym

fråga nå på våran frågestund :D mehehhe

2010-07-22 @ 19:34:16
URL: http://fotoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0