Heej:)

Ja som ni läste så var vi i stan igår jag har inte tagit nån bild på de jag köpt och se orkar jag inte heller:) Men jag köpte en tub-topp, tröja, troser och en ring tror inte jag köpte nå mer:) Men de var iallafall roligt:)

Och idag har jag nästan haft en vanlig dag i skolan, jag hade utvecklingssamtal... Fast de gick gode bra:) Och sen då jag kom hem såg jag lite oth spela mario och var med Elina fast vi plugga också lite grann jag och Elli :D
Sen blev de krokträsk och vi har haft de roligt:) Eller iaf jag:)     Imorron ska vi stå och sälja korv för tyskan KOM OCH KÖP :)

BIlder från ikv:)


Elin :)


Jag och Jossan kör på randigt:)




Majbrasan:)


När Elina ser nå hon ska ta kort på då är de bara skynda sig:) GULLUNGE ♥


HAHAHAH :D <3


Ge mig din kamera nu!!!






Fråga mig inte hur ja äter man vet aldrig vad de blir för kort då Amanda tar dom flästa hon har tagit de är på min mun:)





Ni får mer bilder sen från Elinas BRA SNYGGA systemkamera:) Kan bli ganska många på mig och Elina haha :)

Godnatt


Kommentarer
Postat av: josse

randigt ska de va :)

2010-05-01 @ 12:08:37
URL: http://twogirlswelike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0