the show must go on...

Heej, idag har jag varit hos skolläkaren och kollat min rygg.Men inget fel med den eller skilde typ bara 0,5 cm.
Igår så vart de ju då stan med tjejerna, jag handlade lite grann, men mest rakel. Ett linne, en tub-top, en BH, 5 par trosor, leggings, örhängen m.m. ( har säkert glömt nå )
Tänkte lägga upp några bilden men det värkar inte vilja funka för mig i dag. Dom får väl komma upp sen.
                                       ......................................................
I kväll blir det att fara till Krokträsk hos Karin med tjejerna :)  I alla fall dom som är hemma !!!

Jag bkuder på 2 lite halv knasiga bilder...
 
 Julia när hon ramlade ner i träden...

... och jag som... ja, längtade efter lite mera snö,kanske.


Nu ska jag gå och göra nå vettigt :)

                                                       

hejs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0