Musik ska byggas utav glädje, glädje ska byggas utav musik !!!

Idag var det en vanlig skoldag. Sen vart fet fotbollsträning. När jag kommít hem efter träningen blev det duschen sen kolla om jag har några examenskläder... jag hittade en prickig klänning, men om jag inte hittar nå den så får de bli den.
I morgon blir det tjejkväll med tjejerna !!! Så då blir det shopping, ( fast vet inte om jag kommer köpa nå )

Tror nog inte att jag orkar gå ut och gå nå, för vi hade träning sen så har jag ny duschat...

Onödigt inlägg, men so what!!!
 


Snör in en bild från älvåkra, men det är JULIA´s bild ;)  

Hejs !!!


                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0