Jag har aldrig tid att sitta vid datorn ;(

Jag hinner inte skriva vad jag göra på mina dagar, men här kmr ett snabbt inlägg på vad som hänt :)

Igår var de en vanlig dag i skolan sen hade jag fotboll och vi vart inlåsta i omklädningsrummet:) Hahah de var läskit nä skoja de var inte så läskit:) Sen på kvällen var jag med Jossan och vi var ute med Tusse och Mozart och hon lockade mitt hår:)


Kanske inte syns så bra menmen:)


Gulle barn<3


Mozart :)


Tusse :)

Och idag har jag pluggat varit på äv med jossan Elina och Ida-Johanna. Sen följde jag och Amanda och jaga bäver med papap och mattias:) Vi varken såg eller sköt nån:( Men jag och Amanda var inte så JÄTTE tysta:)


Äv


♥ ♥ ♥


Jag och Amanda på väg mot bäver jakt :)




Har tagit alla bilder med mobilen så inte dom snyggaste :D

Fick också veta idag att jag ska operera mig den 18 :( :( :( :(

Godnatt<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0