Baby there´s no other superstar

Hola !!! Idag var det en vanlig skoldag !!! Vi räknade ut att nästa vecka måndag har vi 69 timmar kvar i skolan, jag som kommer vara bort har 50 timmar kvar ( dock stämmer det här inte helt. För vi räknade inte me sista skolvekan och mina timmar är inte så säkra för det var med min huvudräknig )
I kväll for vi upp till Nian i Korsträsk och kollade på moppar. Börjar ju snart vara dax för mig att köra ;)
Snart ska jag nu ut och gå min lilla runda en får vi de vad som händer med denna dag !

JULIA ELLER NÅN ANNAN FRÅN KLASSEN.NÄR ÄR SVENSKA LÄXAN TILL ????? MÅSTE  FÅ VETA ;)

hörs !!!
                                    

Kommentarer
Postat av: Elina

Jag tror det var till på torsdag :) fast jag är it säker (:

2010-04-27 @ 20:27:12
URL: http://twogirlswelike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0